\
Salut,
Sunt Andrian Dediu, și, cu 6 ani în urmă, în 2016, împreună cu partenerul meu de afaceri, Dan Dima, am fondat compania DAD Accountant.
Absolut toți agenții economici au nevoie ca cineva să le ducă evidența contabilă. Dar dacă contabilitatea, pe lângă raportările către stat, ar vorbi în limba administratorului și l-ar ajuta în luarea deciziilor, ar fi ideal. Așa ne-a venit ideea să creăm o firmă de contabilitate, care să le ofere oamenilor de afaceri posibilitatea de a externaliza serviciile de contabilitate și astfel să economisească timp, bani și nervi.
Dan s-a format în una dintre cele mai bune companii de audit din lume și are o experiență bogată în acest domeniu, de aceea am știut exact ce să facem pentru a presta servicii de calitate.
După ce am deschis firma de contabilitate, am văzut că oamenii de afaceri au nevoie de ajutor și în alte direcții, în special în ceea ce ține de recrutare și managementul resurselor umane. Acest lucru ne-a motivat să ne extindem gama de servicii pentru a ușura activitatea antreprenorilor.
Astfel, în prezent, colaborăm cu clienții pe bază de parteneriat și le oferim o gamă largă de servicii: evidență contabilă, rapoarte financiare, rapoarte manageriale, administrare personal, recrutare personal, servicii de director financiar, precum și organizarea trainingurilor de specialitate.
Muncim mult la optimizarea procedurilor logistice și la stabilirea unor relații durabile cu fiecare client.
Ne străduim să fim în pas cu cele mai noi tendințe în materie de tehnologie, de aceea investim în soluții IT. Am ales un soft operațional performant, datorită căruia clienții noștri au posibilitatea să ne transmită actele în regim online, să vadă la ce etapă de lucru este echipa din contabilitate atunci când realizează sarcinile propuse, să urmărească calendarul de plăți, să comunice cu echipa și, nu în ultimul rând, sa dețină informația la zi.
Totodată, investim și în oameni, pentru că știm că anume ei sunt cea mai importantă resursă dintr-o companie. Așa că avem grijă ca angajații noștri să beneficieze de cursuri de perfecționare și să se dezvolte continuu.
Chiar dacă în ultima perioadă am avut mai multe provocări, nu am încetat să căutăm soluții, să creștem și să devenim din ce în ce mai buni. Drept dovadă este faptul că ne aflăm în top 7 al celor mai bune companii de contabilitate din Moldova.
În prezent, în fiecare lună, deservim peste 130 de clienți pe bază de abonament și în jur de 25 de clienți ocazionali. Suntem alături de fiecare dintre ei, îi ajutăm să progreseze și le facem munca mai ușoară. Nu ne oprim aici. Avem planuri mari și lucrăm zi de zi pentru a le realiza.
Încercăm să fim utili pentru administratorii IMM-urilor din Moldova, de aceea ne găsești ușor pe www.dad.md, pe pagina de facebook sau pe canalul nostru de telegram.
Ai şi tu o poveste pe care ai dori să o împărtăși altora?